
Pakowanie
Cenimy sobie Twoją prywatność, dlatego wszystkie przesyłki są pakowane dyskretnie.
W trosce o środowisko naturalne do pakowania staramy się używać materiałów pochodzących z odzysku oraz takich, które można powtórnie użyć lub recyklingować (welurowy woreczek do przechowywania, papierowe wypełniacze).
Wysyłka zamówienia - Polska
Zamówienia złożone po godzinie 9:00 są realizowane następnego dnia.
W przypadku produktów dla których termin realizacji jest inny niż 24h, jest on każdorazowo wskazany w karcie produktu
Numer przesyłki otrzymasz mailowo, jak tylko zostanie wysłana.
Robiąc zakupy w sklepie Yoniveda.pl możesz wybrać następujące formy dostawy:
- Paczkomaty InPost:
Przesyłki przez Paczkomaty InPost są zwyczajowo gotowe do odbioru w przeciągu 1-3 dni od nadania, przy czym 98% paczek jest gotowa do odbioru już pierwszego dnia po nadaniu.
Cena przesyłki przy przedpłacie: 9,99 zł.
- Kurier
Przesyłki kurierskie w większości przypadków dostarczane są następnego dnia roboczego od daty nadania.
Cena przesyłki przy przedpłacie: 14 zł
Cena przesyłki za pobraniem: 19 zł
Wysyłka za granicę
Paczki wysyłamy także do krajów członkowskich Unii Europejskiej. Proszę wziąć to pod uwagę przy składaniu zamówienia, ponieważ szacowany czas dostawy może się różnić w zależności od lokalizacji.
Standardowo, doręczenie w krajach innych niż Polska następuje w ciągu 7 dni od wysyłki.
Opłaty za przesyłkę do krajów poza Polską, różnią się w zależności od miejsca przeznaczenia. Cenę poznasz podczas składania zamówienia, przy wyborze kraju.
Standardowo, doręczenie na terytorium Polski następuje w ciągu 2-3 dni od wysyłki.
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, w tym celu skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, podając swoje dane oraz numer zamówienia.
Nie ma możliwości anulowania zamówienia jeśli paczka została już odebrana przez kuriera lub umieszczona w paczkomacie InPost.
W takim przypadku masz możliwość dokonania zwrotu, w ciągu 14 dni od otrzymania paczki (dotyczy wyłącznie nieużywanego produktu). W przypadku zwrotu, opłata za wysyłkę paczki do sklepu leży po stronie klienta. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Uszkodzona paczka
W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki należy:
W przypadku kuriera DPD: spisać protokół szkody z kurierem
W przypadku paczkomatu InPost: zareklamować paczkę bezpośrednio w paczkomacie.
Jeżeli tego nie zrobisz - należy udać się do najbliższego Oddziału InPost by spisać protokół szkody a następnie złożyć oficjalną reklamacje na stronie InPost przez formularz: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje.