Szukaj

Dostawa

Pakowanie

Cenimy sobie Twoją prywatność, dlatego wszystkie przesyłki są pakowane dyskretnie.

W trosce o środowisko naturalne do pakowania staramy się używać materiałów pochodzących z odzysku oraz takich, które można powtórnie użyć lub recyklingować (welurowy woreczek do przechowywania, papierowe wypełniacze).

Wysyłka zamówienia - Polska

Zamówienia złożone po godzinie 9:00 są realizowane następnego dnia.

W przypadku produktów dla których termin realizacji jest inny niż 24h, jest on każdorazowo wskazany w karcie produktu

Numer przesyłki otrzymasz mailowo, jak tylko zostanie wysłana.

Robiąc zakupy w sklepie Yoniveda.pl możesz wybrać następujące formy dostawy:

  • Paczkomaty InPost:

Przesyłki przez Paczkomaty InPost są zwyczajowo gotowe do odbioru w przeciągu 1-3 dni od nadania, przy czym 98% paczek jest gotowa do odbioru już pierwszego dnia po nadaniu.

Cena przesyłki przy przedpłacie: 9,99 zł.

  • Kurier

Przesyłki kurierskie w większości przypadków dostarczane są następnego dnia roboczego od daty nadania.

Cena przesyłki przy przedpłacie: 14 zł

Cena przesyłki za pobraniem: 19 zł

Wysyłka za granicę

Paczki wysyłamy także do krajów członkowskich Unii Europejskiej. Proszę wziąć to pod uwagę przy składaniu zamówienia, ponieważ szacowany czas dostawy może się różnić w zależności od lokalizacji.

Standardowo, doręczenie w krajach innych niż Polska następuje w ciągu 7 dni od wysyłki.

Opłaty za przesyłkę do krajów poza Polską, różnią się w zależności od miejsca przeznaczenia. Cenę poznasz podczas składania zamówienia, przy wyborze kraju.

Standardowo, doręczenie na terytorium Polski następuje w ciągu 2-3 dni od wysyłki.

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, w tym celu skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, podając swoje dane oraz numer zamówienia.

Nie ma możliwości anulowania zamówienia jeśli paczka została już odebrana przez kuriera lub umieszczona w paczkomacie InPost.

W takim przypadku masz możliwość dokonania zwrotu, w ciągu 14 dni od otrzymania paczki (dotyczy wyłącznie nieużywanego produktu). W przypadku zwrotu, opłata za wysyłkę paczki do sklepu leży po stronie klienta. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Uszkodzona paczka

W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki należy:

W przypadku kuriera DPD: spisać protokół szkody z kurierem

W przypadku paczkomatu InPost: zareklamować paczkę bezpośrednio w paczkomacie.

Jeżeli tego nie zrobisz - należy udać się do najbliższego Oddziału InPost by spisać protokół szkody a następnie złożyć oficjalną reklamacje na stronie InPost przez formularz: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje.